Wraz z pierwszym dniem wiosny Ubisoft uchylił rąbka tajemnicy czym ma być wspomniany niedawno projekt X. Jak to określono na stronie temuż tworowi poświęconej czeka nas cRPG z widokiem z pierwszej osoby i tworzeniem czteroosobowej drużyny, tak jak za starych, dobrych czasów. Jeśli ktoś jednak liczył na możliwość powrotu do starego uniwersum, muszę go rozczarować - akcja rozgrywać się będzie we wspaniale dopracowanym i niezwykle klimatycznym Ashanie.
Poniżej możecie podziwiać pierwszy teaser nowej produkcji, zamieszczam także link do strony, gdzie można przejrzeć udostępnione obecnie informacje.
I obiecany adres: www.mightandmagicx.com
Kastore
Alamar
- Czas akcji gdzieś po wydarzeniach z H6 w Wolnym Mieście Karthalu.
- Drużyna składająca się z czterech poszukiwaczy przygód, do wyboru spośród Ludzi, Elfów, Orków i Kurdupli. Każda rasa posiada 3 unikalne klasy (jak Ranger dla Elfa czy Freemage dla Człeka).
- Walki z bossami.
- Miastu zagraża jakiś "duch z przeszłości", który zamierza rzucić mroczny cień na przyszłość miasta i całego półwyspu (znowu Sandro? Z drugiej strony tekst w filmiku to słowa Sheltema z intra MM3).
- Kilka grafik, które wyglądają jak wycięte z innych gier Ubisoftu. Nie wiem czy się cieszyć, że są te "nawiązania", czy narzekać, że Ubi tnie koszty gdzie się da.
Ogólnie zaprezentowany świat na filmiku nie wygląda najlepiej. Stwory i środowisko wyglądają jakby pochodziły z dwóch różnych światów i nie współgrają z sobą jak w poprzednich grach.
wasil
Acid Dragon
http://www.youtube.com/watch?v=zrTBIYOtK-c
AmiDaDeer
Alamar
Na screenach grafika wygląda już lepiej. Może to wina tego "chwiejnego" ekranu w teaserze. Za to interfejs użytkownika wydaje się tym razem i przyjemny, i tworzony na modłę starszych części.
Dark Dragon
Ja jestem optymistycznie nastawiony. Świat wygląda pięknie, a modele z innych części? Może na pierwszy rzut ślepia trochę dziwnie, ale zobaczymy ;)
Kastore
Alamar
AmiDaDeer
Alamar
AmiDaDeer
Alchemik
BanBreaker
bohunmike
Asderuki
desmond
Shael
AmiDaDeer
desmond
Aayren
Jak dla mnie wygląda to wszystko naprawdę bardzo ładnie. Zdecydowanie czekam na ten tytuł!
Alchemik
Nerevar
A co do samej gry - cóż, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Dobrze rozumiem, że każda rasa będzie miała tylko 3 klasy do wyboru (choćby i były unikalne)?
Wikist
Hayven
Alamar
Nie wykorzystywało. HoMM3 i MM7 miały jednostki stworzone z rzutów właściwych modeli 3D, tworzonych w zupełnie innym programie. Ergo, najpierw tworzono bardzo szczegółowy model 3D, a potem robiono jego rzut 2D dla każdej z tych gier oddzielnie (stąd pewne różnice w wyglądzie jednostek w H3 i MM7).
Nie sądzę, by w przypadku MMX i H6 sytuacja wyglądała tak samo.
>>>Limbic jest na tyle dużym studiem, by zajmować się i 50 twarzami purpury i MMX
Limbic nie tworzy dodatku do H6, za to odpowiedzialne jest studio Virtous z Chin.
>>>każda rasa będzie miała tylko 3 klasy do wyboru
Możliwe. Możliwe też, że każda z ras będzie miała preferowane 3 klasy, ale też dostęp do innych.
Nerevar
Mea culpa - nie pamiętałem, jak to tam jest, a pierwszy wynik z googla (GOL) stwierdzał, że to ich dzieło...
AmiDaDeer
Sam właśnie udowodniłeś, że wykorzystywało te same modele w obu grach. :P
Alamar
Naucz się czytać. :P
Acid Dragon
Faktem jest, że wykorzystywanie tych samych modeli w kilku grach nie jest niczym nowym i nie ma znaczenia, czy chodzi o modele "z" innej gry, czy "dla" innej gry.
Alamar
Acid Dragon
Alamar
Tak samo JEŚLI w MMX będą przeciwnicy bezpośrednio wzięci z H6. Na razie trudno powiedzieć, bo sam zwiastun za dużo nie pokazuje, ale wydaje mi się, że właśnie jednostki za bardzo nie komponują się z resztą gry, jakby były "nie z tej bajki".
Zobaczymy z czasem.
J. M. Sower
AmiDaDeer
Acid Dragon
Matheo
J. M. Sower
Azon
Alchemik
Kastore
Azon
Nerevar
Nicolai
Kastore