Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Wraz z pierwszym dniem wiosny Ubisoft uchylił rąbka tajemnicy czym ma być wspomniany niedawno projekt X. Jak to określono na stronie temuż tworowi poświęconej czeka nas cRPG z widokiem z pierwszej osoby i tworzeniem czteroosobowej drużyny, tak jak za starych, dobrych czasów. Jeśli ktoś jednak liczył na możliwość powrotu do starego uniwersum, muszę go rozczarować - akcja rozgrywać się będzie we wspaniale dopracowanym i niezwykle klimatycznym Ashanie.

Poniżej możecie podziwiać pierwszy teaser nowej produkcji, zamieszczam także link do strony, gdzie można przejrzeć udostępnione obecnie informacje.


I obiecany adres: www.mightandmagicx.com

Lord Pawello
Wasze komentarze (45)
21 mar - 19:40

Kastore
Ale dużo pokazali. Chociaż po naszym kochanym Ubisoft mogłem się tego spodziewać.
21 mar - 19:54

Alamar
Na stronie jest trochę więcej informacji:

- Czas akcji gdzieś po wydarzeniach z H6 w Wolnym Mieście Karthalu.

- Drużyna składająca się z czterech poszukiwaczy przygód, do wyboru spośród Ludzi, Elfów, Orków i Kurdupli. Każda rasa posiada 3 unikalne klasy (jak Ranger dla Elfa czy Freemage dla Człeka).

- Walki z bossami.

- Miastu zagraża jakiś "duch z przeszłości", który zamierza rzucić mroczny cień na przyszłość miasta i całego półwyspu (znowu Sandro? Z drugiej strony tekst w filmiku to słowa Sheltema z intra MM3).

- Kilka grafik, które wyglądają jak wycięte z innych gier Ubisoftu. Nie wiem czy się cieszyć, że są te "nawiązania", czy narzekać, że Ubi tnie koszty gdzie się da.


Ogólnie zaprezentowany świat na filmiku nie wygląda najlepiej. Stwory i środowisko wyglądają jakby pochodziły z dwóch różnych światów i nie współgrają z sobą jak w poprzednich grach.
21 mar - 20:01
wasil
Z jednej strony się cieszę że coś robią, ale kurde na razie kiepsko to wygląda. Mam na myśli screeny, zbyt to bajkowe takie :/ Szkoda trochę że nowe uniwersum, ale to akurat nie jest jakiś wielki minus. Na stronie wspominają o walce turowej, ale mam nadzieję że będzie możliwość wyboru w dowolnym momencie czy chcemy tury czy walkę w czasie rzeczywistym..Sam już nie wiem, jeszcze do niedawna żyłem nadzieją na coś ekstra, ale teraz nadzieja jakby przygasła... Wygląda to naprawdę jak gra niskobudżetowa :/
21 mar - 20:10

Acid Dragon
Nice.... "I am Sheltem, Guardian of Terra" :)

http://www.youtube.com/watch?v=zrTBIYOtK-c
21 mar - 20:17

AmiDaDeer
Terra... Ciekawe co to będzie w uniwersum Ubi...
21 mar - 20:18

Alamar
"Until our next meeting mortals"

Na screenach grafika wygląda już lepiej. Może to wina tego "chwiejnego" ekranu w teaserze. Za to interfejs użytkownika wydaje się tym razem i przyjemny, i tworzony na modłę starszych części.
21 mar - 20:19

Dark Dragon
To ja dołożę jeszcze fragment tego co mi przyszło na maila http://static9.cdn.ubi.com/Newsletter_Common/pl-PL/pl_02_88315.jpg
Ja jestem optymistycznie nastawiony. Świat wygląda pięknie, a modele z innych części? Może na pierwszy rzut ślepia trochę dziwnie, ale zobaczymy ;)
21 mar - 20:26

Kastore
No nareszcie!!! :)
21 mar - 20:27

Alamar
Zaraz, zaraz... z tego co pamiętam, to miało nie być żadnego "Might and Magic X", a to z powodu durnej decyzji, że teraz każda gra będzie zwać się "MM:...", a tu mamy "MMX: Legacy".
21 mar - 20:29

AmiDaDeer
A może "MM: X Legacy"? :P
21 mar - 20:45

Alamar
A jaką nazwę ma ten zwiastun? :P
21 mar - 20:58

AmiDaDeer
A jaką nazwę ma gra na stronie? Bo tam to ja nigdzie dwukropka nie widzę.
21 mar - 21:00

Alchemik
Ubisoft sporo ryzykuje inwestując w Might and Magic X, miejmy nadzieję że tym razem starannie zaplanują wydatki. Co do uniwersum to mam nadzieję że nie połączą tych części fabularnie z grami z serii Might and Magic spod znaku NWC/3DO, chyba żeby zatrudnili Jona Van Caneghema i część byłego NWC.
21 mar - 21:07

BanBreaker
<3
21 mar - 21:21
bohunmike
Z pewnością jest to najważniejsze wydarzenie ze świata MM jaie w tym roku nas spotkało... w końcu mógłbym pożegnać IX z dysku... ale na razie wygląda to bardzo kiepsko :( Mam nadzieję że tego nie "popsują".... Ach jak by było pięknie zobaczyć stare dobre MM w nowej odsłonie...
21 mar - 21:28
Asderuki
Tak patrzę i węszę wielki cheat panowie i panie. Modele i tekstury są z h6 i h5... (krasnoludy). H6 jeszcze rozumiem, ale h5? Może to tylko szkicowe zestawienie i będą jeszcze to dopracowywać...
21 mar - 21:43

desmond
Przypomnijcie sobie jak kiedyś prezentowano pierwsze screeny z H5 - wtedy też posłużono się grafikami z h3. Więc nie zakładajmy, że za kilka miesięcy te obrazy wciąż będą aktualne. Ja jestem dobrej myśli i wydaję mi się, że ubisoft już trochę okrzepł w tworzeniu gier z serii m&m, także będzie to miało ręce i nogi.
21 mar - 21:53

Shael
Gra może i będzie dobra ,ale M&M w ogóle nie pasuje mi do tych klimatów :(
21 mar - 21:57

AmiDaDeer
O które grafiki Ci chodzi? Z tego co wiem screeny zawierające grafiki z H3 wyszły na jaw duuuużo później - te pierwsze zaprezentowane były w 100% nowe. Ale mogę się mylić.
21 mar - 22:18

desmond
Pewnie myślimy o tych samych i pewnie masz rację. W każdym razie ten filmik zwrócił mi uwagę na napis "level up!" przy postaci - czyżby pożegnanie z instruktorami na rzecz automatycznego awansowania? No i ten screen z lewej, gdyby nie szkielet smoka to bym pomyślał, że to jakaś widokówka z Tatr.
21 mar - 22:46

Aayren
Dziwi mnie trochę, że tutaj modele z H5+H6 bulwersują, a łączenie modeli H5 + H6 + nowe w Heroes Online nie zwróciło niczyjej uwagi...
Jak dla mnie wygląda to wszystko naprawdę bardzo ładnie. Zdecydowanie czekam na ten tytuł!
21 mar - 22:49

Alchemik
Chciałbym zwrócić uwagę na to, że NWC też wykorzystywało gotowe modele z H3 w MM7.
21 mar - 22:55

Nerevar
Hmm, Limbic jest na tyle dużym studiem, by zajmować się i 50 twarzami purpury i MMX? Tak czy siak wiadomo, że nie ma co się przywiązywać do podanego w teaserze 2013 ;)

A co do samej gry - cóż, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Dobrze rozumiem, że każda rasa będzie miała tylko 3 klasy do wyboru (choćby i były unikalne)?
21 mar - 23:17

Wikist
Ja się cieszę, że są jakieś artworki elfów. Może to tylko bohater, a może da się z tego wyciągnąć nową frakcję do HVI jako zalążek. :)
22 mar - 07:31

Hayven
Suuuper!
22 mar - 08:56

Alamar
>>>Chciałbym zwrócić uwagę na to, że NWC też wykorzystywało gotowe modele z H3 w MM7.

Nie wykorzystywało. HoMM3 i MM7 miały jednostki stworzone z rzutów właściwych modeli 3D, tworzonych w zupełnie innym programie. Ergo, najpierw tworzono bardzo szczegółowy model 3D, a potem robiono jego rzut 2D dla każdej z tych gier oddzielnie (stąd pewne różnice w wyglądzie jednostek w H3 i MM7).
Nie sądzę, by w przypadku MMX i H6 sytuacja wyglądała tak samo.

>>>Limbic jest na tyle dużym studiem, by zajmować się i 50 twarzami purpury i MMX
Limbic nie tworzy dodatku do H6, za to odpowiedzialne jest studio Virtous z Chin.

>>>każda rasa będzie miała tylko 3 klasy do wyboru
Możliwe. Możliwe też, że każda z ras będzie miała preferowane 3 klasy, ale też dostęp do innych.
22 mar - 12:55

Nerevar
>>Limbic nie tworzy dodatku do H6, za to odpowiedzialne jest studio Virtous z Chin.
Mea culpa - nie pamiętałem, jak to tam jest, a pierwszy wynik z googla (GOL) stwierdzał, że to ich dzieło...
22 mar - 13:52

AmiDaDeer
>>Nie wykorzystywało.
Sam właśnie udowodniłeś, że wykorzystywało te same modele w obu grach. :P
22 mar - 15:41

Alamar
>>>>>>Chciałbym zwrócić uwagę na to, że NWC też wykorzystywało gotowe modele z H3 w MM7.

Naucz się czytać. :P
22 mar - 15:44

Acid Dragon
A Ty przestań się czepiać :P
Faktem jest, że wykorzystywanie tych samych modeli w kilku grach nie jest niczym nowym i nie ma znaczenia, czy chodzi o modele "z" innej gry, czy "dla" innej gry.
22 mar - 15:49

Alamar
Jest pewna różnica w stworzeniu od początku modelu dla dwóch czy więcej tytułów i zaadaptowaniem go w trochę inny sposób dla każdej z nich, a wzięciem modelu z jednej gry i przerobieniu go dla innej, by na przykład zaoszczędzić parę groszy.
22 mar - 15:53

Acid Dragon
A jaka to wg Ciebie różnica? Efekt jest dokładnie ten sam. Różnica jest tylko na poziomie planowania.
22 mar - 16:00

Alamar
Jest widoczna - weź choćby WoG-a i jednostki z MM wsadzone do gry. Od razu widać, że coś z nimi nie gra (inny rzut, rozmiar, kąt, itp.).
Tak samo JEŚLI w MMX będą przeciwnicy bezpośrednio wzięci z H6. Na razie trudno powiedzieć, bo sam zwiastun za dużo nie pokazuje, ale wydaje mi się, że właśnie jednostki za bardzo nie komponują się z resztą gry, jakby były "nie z tej bajki".

Zobaczymy z czasem.
22 mar - 16:08

J. M. Sower
No nareszcie.
22 mar - 16:09

AmiDaDeer
Inny rzut, rozmiar i kąt wynikają tylko i wyłącznie z faktu, iż grafiki są dwuwymiarowe. Same modele nie zostały zaadaptowane w żaden sposób z H3 do MM7.
22 mar - 16:21

Acid Dragon
W istocie, w przypadku modeli 3D różnica dla gracza jest żadna, bo to silnik zarządza takimi kwestiami, jak rzut, kąt i rozmiar.
22 mar - 16:22

Matheo
"A ja wiedziałem, że tak będzie ahaha..." ;)
22 mar - 16:22

J. M. Sower
Swoją drogą to mam nadzieję, że będzie możliwość wyboru trybu gry, tak jak np. w MM7, lecz znając działania Ubisoftu mam co do tego wątpliwości.
22 mar - 18:17

Azon
Zgadzam się (wyjątkowo) Hobbit, nie z Alamarem, modele są te same, to, że zmieniono kąt pod którym zrobiono zdjęcia grafik nie ma znaczenia. MODELE i TEXTURY są te same, a właśnie do niech przyczepił się Asderuki. W kwestii jednostek z HoMM5 i MM:H6 bardziej martwi mnie mieszanie dwóch różnych stylów graficznych w jednej grze, co może wyjść naprawdę kiepsko. Jak na razie o mechanice nie wiemy zbyt wiele, ale widzę, że opierać się na starszych częściach będzie w większym stopniu niż zakładem. Póki co jestem pełen optymizmu, Ubisoft jeśli chodzi o samą jakość gier spisuje się całkiem dobrze - byle tylko nie dale kilkudziesięciu bezdzietny płatnych DLC, 10 różnych wydań (w tym ze cztery complete/gold) czy DRM a myślę, że gra spełni oczekiwania.
22 mar - 19:01

Alchemik
Ciekawi mnie natomiast jak wielki będzie świat do eksplorowania, czy będziemy mogli zwiedzić cały Thallan czy będziemy ograniczeni tylko do obszaru Wolnych miast i jego pogranicza.
22 mar - 20:07

Kastore
[zawał] Ubisoft robi kolejny tytuł zabrany NWC!
22 mar - 23:04

Azon
NWC samo się doprowadziło do sytuacji, w której jednym wyjściem była sprzedaż marki. Mogło trafić na gorszą firmą niż Ubi.
22 mar - 23:20

Nerevar
Np. do EA. Dopiero byłby płacz i zgrzytanie zębów ;)
22 mar - 23:23

Nicolai
Pięknie... Soft:Ubi zniszczy kolejny tytuł. Swoją drogą czy mi się wydaje czy to będzie po prostu Heroes 6: RPG Edition?
23 mar - 12:03

Kastore
Mam nadzieję, że coś im strzeli do głowy i w MM:X zrobią 3D, a nie podział na hexy.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt