Twórcy MMX nie próżnują i zasypują graczy potokiem informacji o grze (szkoda tylko, że przeważnie mało znaczących). W ciągu ostatnich kilku dni autorzy przedstawili m.in.:
1. Krótkie charakterystyki dwóch z dwunastu klas postaci - Wędrownego Maga i Łowcę.
Wędrowny Mag (Freemage) jest klasą dostępną dla człeków oraz mistrzem/mistrzynią magii powietrza, ciemności i pierwotnej jak również sztuki magicznej (korzystanie z artefaktów). Zna wszystkie szkoły magii, gorzej radzi sobie za to z szermierką. Klasą zaawansowaną Wędrownego Maga jest Arcymag, którego unikatową zdolnością jest Zatrzymanie Czasu. Łowca (Ranger) jest klasą dostępną dla szpiczastouchych oraz mistrzem/mistrzynią łuku, sztyletu, uników oraz kondycji (wieksza ilość HP). Zna też magię powietrza i ziemi. Klasą zaawansowaną Łowcy jest Strażnik (Warden), którego unikatową zdolnością jest Strzał z bliska.
2. Etap tworzenia bohaterów jak i ich rozwój podczas gry: zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia, naukę biegłości i ich doskonalenie oraz awansowanie w swoich profesjach.
Ogólnie mówiąc ta "cecha" gry zostaje po staremu, bez żadnych znaczących zmian w mechanice (poza brakiem centrów treningowych :P).
3. Kolejne już głosowanie dotyczące lochu "graczy", tym razem w trochę innej formie. Otóż do następnego tygodnia (dokładnego terminu nie podano, więc przyjmijcie dla bezpieczeństwa, że termin upływa w piątek) gracze mogą zgłaszać swoje bazgroły historie odnośnie tego, dlaczego drużyna ma się zapuścić do lochów pełnych nieumarłych - innymi słowy, macie za zadanie wymyślić questa. Wasze grafomaństwo ograniczonej jest do 100 słów, zaś dalsze szczegóły odnośnie konkursu można znaleźć w linku powyżej.
UAKTUALNIENIE:
Konkurs zakończył się w czwartek o godzinie 15.
4. I na koniec kilka kolejnych odpowiedzi na pytania graczy (nie chciało mi się tego czytać, więc radźcie sobie sami :P) oraz nowe obrazki w galerii działu MMX.
*Może niektórzy pamiętają goblina o imieniu Kevin z filmików promocyjnych gry Dark Messiah of Might and Magic - widocznie znalazł sobie bezpieczniejsze zajęcie przy budowie MMX... i dostał nawet kask ochronny. :P
UAKTUALNIENIE:
Opis biegłości oraz błogosławieństw od Smoczych Bóstw.
1. Krótkie charakterystyki dwóch z dwunastu klas postaci - Wędrownego Maga i Łowcę.
2. Etap tworzenia bohaterów jak i ich rozwój podczas gry: zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia, naukę biegłości i ich doskonalenie oraz awansowanie w swoich profesjach.
Ogólnie mówiąc ta "cecha" gry zostaje po staremu, bez żadnych znaczących zmian w mechanice (poza brakiem centrów treningowych :P).
3. Kolejne już głosowanie dotyczące lochu "graczy", tym razem w trochę innej formie. Otóż do następnego tygodnia (dokładnego terminu nie podano, więc przyjmijcie dla bezpieczeństwa, że termin upływa w piątek) gracze mogą zgłaszać swoje bazgroły historie odnośnie tego, dlaczego drużyna ma się zapuścić do lochów pełnych nieumarłych - innymi słowy, macie za zadanie wymyślić questa. Wasze grafomaństwo ograniczonej jest do 100 słów, zaś dalsze szczegóły odnośnie konkursu można znaleźć w linku powyżej.
UAKTUALNIENIE:
Konkurs zakończył się w czwartek o godzinie 15.
4. I na koniec kilka kolejnych odpowiedzi na pytania graczy (nie chciało mi się tego czytać, więc radźcie sobie sami :P) oraz nowe obrazki w galerii działu MMX.
*Może niektórzy pamiętają goblina o imieniu Kevin z filmików promocyjnych gry Dark Messiah of Might and Magic - widocznie znalazł sobie bezpieczniejsze zajęcie przy budowie MMX... i dostał nawet kask ochronny. :P
UAKTUALNIENIE:
Opis biegłości oraz błogosławieństw od Smoczych Bóstw.
Nicolai
Alamar
Hayven