Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Niedawno ukazał się drugi patch dla ciągle powstającej gry Might & Magic X. Jego głównym zadaniem jest chyba poprawa błędów (a poprawek ma być ponad 150), gdyż nowych elementów i usprawnień nie ma wiele - są to dwa nowe typy obiektów (beczki z napojami wzmacniającymi oraz statuy z podobnymi efektami) i kilka dodatkowych opcji - m.in. na wyłączenie niektórych wiadomości. Więcej informacji tutaj.

Teoretycznie największą nowością ma być wprowadzenie tzw. "pakietu modera", który w założeniach ma być czymś w rodzaju edytora gry, pozwalającego na tworzenie własnych etapów i przygód. W praktyce jednak w tej chwili jest to bardzo kontrowersyjne, gdyż pakiet wymaga zainstalowania silnika "Unity Pro". Problem w tym, że ów silnik nie jest darmowy i choć istnieje 30-dniowa darmowa wersja próbna, to pełna wersja kosztuje aż 1500 dolarów! Tak więc przyszli moderzy najprawdopodobniej albo będą musieli stworzyć swój mod w 30 dni, albo będą musieli być szaleni, by wydać taką kwotę. Dobra wiadomość jest taka, że w tej chwili pod okiem Ubisoftu już powstają pierwsze mody, które mają być dostępne w dniu premiery. Więc może przynajmniej będzie nam dane ściągnąć jakieś nowe przygody do MMX, jeśli nie będziemy mogli ich tworzyć.
Acid Dragon
Wasze komentarze (9)
18 lis - 11:24

Nerevar
A już myślałem, że Ubi mnie nie niczym zaskoczy - a jednak dali radę. Coś czuję, że jeśli powstaną jakieś poważne mody, to w dużej części na spiraconym Unity ;)
18 lis - 14:57

satyr64
Drogi ten silnik... :) Jest w newsie literówka, mianowicie "Uisoftu". Ciekawe czy dzięki temu "edytorowi" da się stworzyć taki duży mod w 30 dni?
18 lis - 15:16

Nerevar
Jeśli nic innego nie będziesz przez te 30 dni robić, to pewnie się da - choć i tu nie mam pewności patrząc na doświadczenia z modowaniem innych rpgów...
18 lis - 16:38

Acid Dragon
@satyr64 - fixed.
18 lis - 21:06

Kastore
Tia... Wyobraźcie to sobie - takie Horn of the Abyss w 30 dni. W zasadzie, jakby się uprzeć i pracować cały dzień z tylko ewentualnymi przerwami na spanie, jedzenie i toaletę to czemu by nie? :P
19 lis - 20:02

Nicolai
Swoją drogą na jakiego grzyba im był silnik Unity skoro mają dostęp do tego z H6?
19 lis - 21:31

AmiDaDeer
Wiem, że to zabrzmi głupio, ale może Ubisoft nie ma praw do wykorzystywania silnika z H6 gdzie indziej niż w H6? W końcu został stworzony przez Black Hole (i to nie na potrzeby H6), a firma ta chyba nie została przez Ubi przejęta...?
20 lis - 15:32

Acid Dragon
Z tego, co mówił Marzhin, to w jego pierwotnych zamysłach było właśnie wykorzystanie silnika z H6, ale były to bardzo wczesne koncepcje. Tak więc było to brane pod uwagę, ale z jakiegoś powodu zostało odrzucone.
20 lis - 17:41

AmiDaDeer
Jeżeli te "bardzo wczesne koncepcje" powstały przed upadkiem Black Hole, to chyba moja teoria się potwierdza...
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt