Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Targi PAX East się zakończyły i pojawiły się pierwsze relacje z pokazu MMX: Legacy. Co więc wiadomo o samej grze?

- Poruszanie się po świecie ma się odbywać jak w MM1-5: "skokowo", z pola na pole (choć nie dosłownie, jak widać na wcześniejszym filmiku).

- Walka będzie w systemie turowym.

- Drużyna składa się z czterech poszukiwaczy przygód, wybieranych spośród 4 ras: ludzi, elfów, krasnoludów, orków.

- W grze będzie 12 klas postaci, po 3 na każdą rasę (np. Ranger dla elfa, Freemage dla człowieka).

- Ukończenie gry powinno zająć 25 godzin.

- Grę tworzą Limbic Entertainment oraz Ubisoft Paris.

- Gra przewidziana jest do dystrybucji elektronicznej i prawdopodobnie od razu tworzona z myślą o urządzeniach przenośnych.

- Premiera gry wstępnie ustalona jest na wrzesień tego roku.
Alamar
Wasze komentarze (23)
25 mar - 18:42

Shin0bi
SKOKOWO?! czy to jakiś żart? Dlaczego?
25 mar - 18:59

Alamar
No możenie do końca skokowo, bo w zwiastunie widać, że jest to płynny ruch. Chodzi o sam koncept, gdzie świat składa się z pól, na których coś można znaleźć.
25 mar - 19:38

AmiDaDeer
Mnie się ta skokowość szczerze mówiąc podoba - zwłaszcza skoro walka ma być w systemie turowym.

Gorzej że 25 godzin jak na erpega to trochę mało, poza tym - po trzy klasy na rasę? To dopiero jest śmieszne.
25 mar - 20:22

Lord Xeen
Skokowo? Oby zrobili to tak dobrze jak twórcy Legend of Grimrock. Mam pytanie czy będzie tam występował ekran postaci jak w mm6,7,8 czy będzie podobnie jak z 9?
25 mar - 21:04

Alamar
Z tego co widać na screenshotach, to ekran postaci będzie taki jak w HoMM6... czy dowolnym MMO, czyli raczej powrotu do "ubierania lalek" z MM6-8 nie będzie. :(
25 mar - 21:21

Kastore
Boże! Postacie, ikony, mapa świata, "zamek" Twierdza. Wszystko. Wszystko dziadowo zerżnięte z MMH6 i chamsko wklejone bez jakiejkolwiek przeróbki w kiepskiej rozdzielczości! Jest jednak jeden plus, który możemy zaobserwować na górnym screenshocie. Jest to przeeepiękne niebo, które dodaje grze niesamowitego uroku i epickości... (Dragon Pharaon) Ubisoft, you destroy us all!
25 mar - 21:27

AmiDaDeer
A pięknego napisu "Work in Progress" nie widzita? :P
25 mar - 21:34

Kastore
Przy MMH6 też było Work in Progress, a wyszło jak wyszło. Nowych modeli nie zrobi się w 4 miechy.
25 mar - 21:42

Chad
Szczerze to dla mnie MM umarło wraz z 9 częścią, ta 10 to jakaś lipa jak dla mnie... co Jubiszoft weźmie z HoMM6 w swoją gardziel przeżuje i wypluje i nazwie "MMX" i czego tutaj się spodziewać, wspaniałej gry? No i 25 godzin, czy to żart!? Czyli rozumiem 3 dni gry max i koniec zabawy!? No coment...
25 mar - 21:59

Kastore
Mam już plany odnośnie dziesiątej odsłony serii. Pójdę do sklepu, kupię, odpalę, przejdę... A pierwszą rzeczą jaką zrobię kiedy to przejdę to napisanie stosownej recenzji. Za wstęp zapewne posłuży mój pierwszy post.
25 mar - 22:26

BanBreaker
Ligeia, Freemage. Ktoś kojarzy tę postać z literatury albo filmu? ;>
25 mar - 22:50

AmiDaDeer
Nie tylko Ty. :P
25 mar - 22:50

Darkem
Przecież grafika nie jest najważniejsza... Chociaż może te słowa nie pasują już do naszych czasów? Przecież każda nowa "M&M" gra musi mieć lepszą, świeżą, nowiutką oprawę graficzną...
Nie narzekajmy.
Zagramy. Zobaczymy. Ocenimy.
25 mar - 22:51

Nerevar
Jednego można się spodziewać - że gra w najlepszym wypadku wyjdzie na Gwiazdkę ;) Niemniej na razie nie widzę niczego, co miałoby mnie przyciągnąć do MMX (po HVI sam tytuł to za mało), więc nie robi mi to specjalnej różnicy.
26 mar - 13:53

Kaazam
Ja nie rozumiem narzekania na grafikę. Dla mnie gra mogłaby wyglądać jak MM6-8 byleby fabuła i grywalność stały na wysokim poziomie.
26 mar - 14:20
bohunmike
SKOKOWO + 25 godzin = MASAKRA + PROFANACJA, nie narzekam jak coś...
26 mar - 14:22

Alchemik
Te 25 godzin dotyczy tylko misji fabularnych czy dosłownie całej gry?
26 mar - 14:44

Azon
Skokowo? Szkoda... Mimo, iż kiedyś lubiłem takie gry to teraz już zbyt przyzwyczaiłem się do swobodnego poruszania się w grach. Także to, że dostępna będzie tylko walka torowa także mnie niepokoi. System z MM 6-8 był według mnie idealny.
26 mar - 14:45

Farben
Zazwyczaj tyczy się to tzw. wątku głównego, gdyby jednak okazało się, że te 25 godzin tyczy się odkrycia absolutnie całej zawartości gry, to będzie po prostu porażka.
26 mar - 14:53

Nerevar
Zakładasz, że poza wątkiem głównym będzie coś do zrobienia? Optymista ;P
26 mar - 14:59

Farben
Chyba nawet Ubisoft nie wyda rpg, który nie zaoferuje nic poza wątkiem fabularnym.
26 mar - 15:29

AmiDaDeer
Ubi ma talent do takich rzeczy.
26 mar - 15:37

Nerevar
>Chyba nawet Ubisoft nie wyda rpg, który nie zaoferuje nic poza wątkiem fabularnym.
A czemu nie? Historię do opowiedzenia będą mieć, tworzenie postaci także, więc po co coś więcej? ;)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt