Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Po wielu bezsennych nocach i przespanych wykładach/dniach w pracy, dział MMX doczekał się uaktualnień o poniższe informacje:


  • Lista nauczycieli wraz z ich lokacjami, a także wymaganiami
  • CV towarzyszy drużyny - wykształcenie, zamieszkanie, oczekiwane zarobki, itd.
  • Katalog handlowy Czarnego Kła - "Klient może wybrać interesujący go przedmiot, przeczytać o jego właściwościach i właścicielach, a my go dostarczymy... nawet jeśli do kogoś już należy."
  • Spis inwentaryzacyjny najważniejszych zgub, ruin czy majstrów danych zawodów.
  • EDIT by Smok - Dorzucam jeszcze gratis:
  • Ściągę na sprawdziany wszelakie, jakbyście np. spotkali niespełnionego nauczyciela geografii w zbroi rycerza...

  • Wielkie podziękowania dla ofiarodawców ksiąg z tymi informacjami, czyli: Acid Dragona, Irhaka i Dark Dragona.
    Jednocześnie informuję, iż prace katalogowe wciąż nie są zakończone i wspomniane działy zostaną uaktualnione w najbliższym czasie.
    Alamar
    Wasze komentarze (11)
    20 lut - 21:36

    AquaInferus
    Te punkty uplay to są takie punkty za granie a nie Kasę bo ma akurat 20 i zastanawiam się nad odblokowywaniem sandry.
    20 lut - 21:46

    Alamar
    Jakiej Sandry? :P
    Punkty Uplay dostajesz za przejście każdego z rozdziałów, tak wiec po przejściu gry powinieneś móc wszystko wykupić. Dokładniejsze informacje masz w samym Uplayu, w zakładce o MMX.
    20 lut - 22:05

    AquaInferus
    Jaka Sandra . Sana a Sandra dla mnie jedno i to samo imię.Sorki za przemianowanie imienia.
    20 lut - 22:50
    tryt1
    Nie wiem jak po patchu ale na pewno nie dostałem żadnego reliktu za wpisanie do księgi. Na pewno bym zauważył :P. Widzę, że przeoczyłem kostur liry a jest on dobrym reliktem. Jak teraz sobie przypominam to chyba na forach coś ludzie o tym pisali, gdy się wkurzali na zagadki z wieży enigmy :P Czy nie czasem chodziło o zamroczenie zamiast zauroczenia?

    Dzięki za aktualizacje. Bardzo się przyda jeśli chce się zaplanować grę lub po prostu zbyt późno nie dostać reliktów. Szkoda, że dopiero teraz. Przydało by się jeszcze na stronę wrzucić spis zagadek.

    Ewangelista:
    obrażenia- 24-40, obrażenia krytyczne 30%
    + 24 obrażeń od światła
    +16 odporności na ciemność
    -przy udanym ataku zadaje 19 punktów obrażeń całej grupie

    Kostur gromu:
    Obrażenia 32-34, obrażenia krytyczne od magii 26%
    +20 obrażeń od magii powietrza
    +5 do biegłości w magii powietrza
    - przy udanym ataku zadaje 17 obrażeń grupie
    20 lut - 23:02

    AquaInferus
    Ja na razie gram tak okazjonalnie jak myślicie są już jakieś poradniki pdf.
    20 lut - 23:18
    tryt1
    Jak wpiszesz "might and magic x legacy poradnik" to zaraz na pierwszej pozycji będzie. Niestety jest to jedna z tych stron z płatnymi poradnikami. Nie radzę odblokować Sany, ponieważ ma słabą zdolność. Radził bym odblokować relikwie a po przejściu gry loch. Później wedle własnego uznania. Pomimo takiej możliwośći nie odblokowałem tapety.
    21 lut - 09:37

    Garett
    Sana się przydaje tylko na koniec gry, na Erebosa, ewentualnie jak mamy słabą drużynę to Sana + Kapłanka z Morskiej Przystani na Pyranaste się przyda bo 300 dmg obszarowych boli.W Lochu Miauczurów lecą takie itemy jak w Ker-thal tyle, że przeciwnicy łatwiejsi.Niektórzy mówią, że relikwie zbyt ułatwiają początek gry ale tak naprawdę na początku możemy założyć hełm Craga Hacka tylko.
    21 lut - 13:09

    Andruids
    Sandra (spokrewniona z Sandrem może? :3) też ładnie, tylko na ile tur rzuca te czary? Bo jak na 4 tury to rzeczywiście słabo : / Ja muszę ciągle płomienną determinację odnawiać, żeby mnie wszystko nie paraliżowało ani ogłuszało. Kto to widział, żeby na jedną walkę nie starczyło...
    21 lut - 13:18

    Garett
    @ANcientDRuids
    Zależy, jedne działają 4 tury inne więcej, płomienna determinacja chyba u niej najdłuższa.
    21 lut - 14:14

    Andruids
    Dzięki :)
    22 lut - 11:54

    Alamar
    Sana przydaje się na cięższe walki, ale sporadycznie. Uzdrowiciele po łatce dostali po... czterech literach i teraz nie mogą leczyć w czasie walki...to samo chyba dotyczy i Sany, która nie może rzucić wspomagania w trakcie walki, a jedynie przed.
    Podobno to wina buga, a nie zaplanowana zmiana w mechanice gry, ale i tak powoduje to, że część BN-ów stała się zwyczajnie nieprzydatna.

    Co do wydawania punktów Uplay - to jak ktoś nie ma w zapasie żadnych (np. z H6), to przed przejściem gry i tak nie kupi artefaktów ORAZ Świątyni Miau, więc w takim wypadku Sanę można spokojnie wykupić.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt