Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Gdzie to jest?

CTRL+ALT+R - restart tury; przydatne, jeśli gra się zawiesiła podczas walki.



AWANSE KLASOWE
(» zobacz opisy zadań awansu)

Żelazny Wicher
  • Nauczyciel: Myranda z Fortu Ostrzy Wichrów w Morskiej Przystani (4,28)
  • Zadanie: Złożyć przysięgę w Świątyni Ylatha (20,59) na płn od Grani
  • Paladyn
  • Nauczyciel: Jon Morgan w Zamku Portmeyron (118, 62)
  • Zadanie: Uwolnić od klątwy Przeklęte Ruiny (na płn-zach od Sorpigalu), składając i przynosząc Kamienny Dysk Shantari
  • Arcymag
  • Nauczyciel: Zouleika z Dużego Domu (31,17) w Grani
  • Zadanie: Przynieść Ukryte Zwoje z Wieży Enigmy (74,48) na płn-zach od Karthalu
  • Mistrz Ostrzy
  • Nauczyciel: Gathalel w lesie Yon-Chall (82,93) na płn od Morskiej Przystani
  • Zadanie: Przynieść kamień Talasyl ze Świętego Gaju (49,38) na zach od Karthalu
  • Strażnik
  • Nauczyciel: Monshan w Cienistej Kniei (90,45) na wsch od Karthalu
  • Zadanie: Uwolnić Spike'a z Obozu kłusowników w Lesie Yon-Chall (59,92)
  • Starszy Druid
  • Nauczyciel: Tieru z Mokradeł Minho (40,53) na zach od Karthalu
  • Zadanie: Przynieść księgę Gorada Rael, znajdującą się u Sayida (8,31) w Slumsach Karthalu
  • Strażnik Tarczy
  • Nauczyciel: Hedwig w tawernie Nieugaszone Pragnienie w Dolinie Naweańskiej (85,47) na wsch od Karthalu
  • Zadanie: Odnajdź zaginioną karawanę, pokonaj jednookiego Davrosa i uratuj kurdupla (132,92)
  • Tropiciel
  • Nauczyciel: Erling z Łańcucha Vantyr na zach od Grobowca 1000 Strachów (116,99)
  • Zadanie: Odprowadzić Geisliego do Morskiej Przystani
  • Kapłan Run
  • Nauczyciel: Eldgrim w Morskiej Przystani
  • Zadanie: Zapal Świętą Runę w Sudgerdzie (142, 87) na wsch od Morskiej Przystani
  • Podżegacz
  • Nauczyciel: Kraal w namiocie Sandora na Spustoszonych Ziemiach (41,17) na płd od Grani
  • Zadanie: Zabić Pao Kai w Gnieździe Pao Kai (8,76) na płn od Grani
  • Grasant
  • Nauczyciel: Ulagan koło przystani w mieście Grań (15,10)
  • Zadanie: Ukraść Naszyjnik Mayneri z Wybrzeża Menthil (15,10) na płn od Grani
  • Zaklinacz Krwi
  • Nauczyciel: Airini z Chaty uzdrowiciela w Grani (24,27)
  • Zadanie: Pokonaj demona w Sowiej Grocie w Dżungli Wyslyn (21,55) na płn od Grani



  • KAPLICZKI
    (» zobacz opis zagadki kapliczek)

    1. Asha (ASHDA): Dolina Navei, na wsch od Kuźni Żywiołów (68,48) (musi być odwiedzona jako ostatnia)
    2. Malassa (MALDA): Łańcuch Vantyr, płn-wsch róg mapy, na wschód od Grobowca Tysiąca Strachów (142, 102)
    3. Elrath (ELDA): Popielne Wzgórza, na wsch od Zamku Portmeyron (132, 48)
    4. Arkath (ARDA): Spustoszone Ziemie, na płd od Grani (28,21)
    5. Sylanna (SYLADA): Las Yon-Chall, płn-zach od Zaginionego Miasta (69,79)
    6. Shalassa (SHALDA): Dolina Durby, na płd od Karthalu (91,10)
    7. Ylath (YLDA): Wybrzeże Menthil, obok Gniazda Pao Kai (10,71)



    BŁOGOSŁAWIEŃSTWA - ODPRYSKI
    (» zobacz opis zadania)

    1. Ziemia/Sylanna - Kuźnia Żywiołów poziom 2, Zabójca-Elita (16,5)
    2. Woda/ Shalassa - Zaginione Miasto poziom 4 (30,19)
    3. Powietrze/Ylath - Skała Czaszki poziom 2 (14,11)
    4. Ogień/Arkath - Zaginione Miasto poziom 3, sala z Kryształowym Pająkiem (18,13)
    5. Światło/Elrath - Karthal, Dwór Falagara poziom 2 (8,2)
    6. Ciemność/Malassa - Karthal, Więzienie poziom 1 (7,14)
    7. Odłamek Snów - Grobowiec Tysiąca Strachów poziom 4 (18,5)



    CZARY - GDZIE KUPIĆ?

    1. Magia Powietrza
  • Mistrzowskie: Morska Przystań - Świątynna Biblioteka (20,20), Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Grań - Dom Mojo (21,20)
  • Arcymistrza: Grań - Dom Mojo (21,20)
  • 2. Magia Ognia
  • Mistrzowskie: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Grań - Dom Mojo (21,20)
  • Arcymistrza: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29)
  • 3. Magia Ziemi
  • Mistrzowskie: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Grań - Dom Mojo (21,20)
  • Arcymistrza: Grań - Dom Mojo (21,20)
  • 4. Magia Wody
  • Mistrzowskie: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Grań - Dom Mojo (21,20)
  • Arcymistrza: Grań - Dom Mojo (21,20)
  • 5. Magia Światła
  • Mistrzowskie: Morska Przystań - Świątynna Biblioteka (20,20), Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Grań - Dom Mojo (21,20)
  • Arcymistrza: Morska Przystań - Świątynna Biblioteka (20,20)
  • 6. Magia Ciemności
  • Mistrzowskie: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Karthal, Slumsy - Tajemna Biblioteka (2,9)
  • Arcymistrza: Karthal, Slumsy - Tajemna Biblioteka (2,9)
  • 7. Magia Pierwotna
  • Mistrzowskie: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29), Karthal, Slumsy - Tajemna Biblioteka (2,9)
  • Arcymistrza: Karthal, Port - Wielka Biblioteka (17,29)



  • EKWIPUNEK - GDZIE KUPIĆ?

    1. Broń
  • Miecze: Morska Przystań - Srebrne Ostrza (3, 11)
  • Topory: Karthal, Port - Arena Walk (21, 16)
  • Maczugi: Karthal, Port - Arena Walk (21, 16)
  • Sztylety: Grań - Broń z Drugiej Ręki u Largo (7, 4)
  • Włócznie: Grań - Dom Mojo (21, 20)
  • Łuki: Karthal, Port - Arena Walk (21, 16)
  • Kusze: Morska Przystań - Runy i Ryty (29, 16)
  • Wzmacniacze Magii: Karthal, Port - Kosmiczny Krąg (19, 19)
  • 2. Pancerz
  • Odzienie: Grań - Zbroje dla Każdego (25, 5)
  • Średnie Zbroje: Morska Przystań - Zbroje Gregora (31, 4)
  • Ciężkie Zbroje: Karthal, Port - Pancerze dla Elegantów (7, 26)
  • Tarcze: Morska Przystań - Zbroje Gregora (31, 4)
  • Hełmy, Rękawice, Buty: Karthal, Slumsy - Kryjówka Czarnego Kła (3, 23)
  • 3. Biżuteria
  • Naszyjniki: Grań - Dom Mojo (21, 20)
  • Pierścienie: Morska Przystań - Runy i Ryty (29, 16)



  • OBELISKI
    (» zobacz opis zagadki obelisków)

    1. Landro, Popielne Ziemie, na wsch od Zamku Portmeyron (127,50)
    2. Navea, Popielne Ziemie, na płd-zach od Zamku Portmeyron (92,60)
    3. Dubra, Gęstwina Dubry, labirynt w skałach na płd od Karthalu (92,22)
    4. Menthil, Spustoszone Ziemie, na płd od Grani (22,19)
    5. Volos, Spustoszone Ziemie, na zach od Karthalu (52,19)
    6. Minho, Mokradła Minho, na wsch od Świątyni Ylatha (32,56)
    7. Wyslin, Dżungla Wyslin, na płn-wsch od Gniazda Pao Kai (22,83)
    8. Vantyr, Łańcuch Wantyr, na płn-wsch od Morskiej Przystani (117,88)



    ZAKAZANA SAGA LORDA CANEGHEMA
    (» zobacz opis zadania)

    1. MM1 - Tajemnica Ukrytych Kapliczek, Zamek Portmeyron poziom 1, wejście przez Zaginione Miasto poziom 4 (14,14)
    2. MM2 - Portal do Odległych Gwiazd; Kryjówka Złodziei poziom 1 (13,6)
    3. MM3 - Wędrówka wśród wysp; Przeklęte Ruiny poziom 1 na płd-zach od Zamku Portmeyron (8,0)
    4. MM4 - Chmury; Niebezpieczna Jaskinia na wsch od Zamku Portmeyron; Smok Cienia (142,53)
    5. MM5 - Mroczna Strona; Karthal, Kanały poziom 2 (14,2)
    6. MM6 - Boskie Prawo; Rozbity Statek na płn od Morskiej Przystani (100,92)
    7. MM7 - Ku Chwale Plemienia; Karthal, Slumsy, Sztab Czarnej Straży(1,2)
    8. MM8 - Noc Niszczyciela, Wieża Enigmy poz 1 (10,10)
    9. MM9 - Wyrok Przeznaczenia, Strażnica poziom 3 (11,14)



    KAMIENNY DYSK SHANTARI

    1. Kryjówka Złodziei poziom 1 (1,6)
    2. Karthal, Slumsy, Kryjówka Czarnego Kła (3,23)
    3. Zaginione Miasto poziom 2 (13,17)



    GWIEZDNE SREBRO - Spustoszone Ziemie na zach od Karthalu (45,19)



    HERBATKA NAG
    (» zobacz opis zadania)

    1. OHLAE - Wóz kupiecki koło Zamku Portmeyron (119,55)
    2. AKARI - Hamato, Latarnia Morska (110,18)
    3. RAGO - Manami, w Dzielnicy portowej Karthalu (21,19)
    4. HIGAN - Tawerna Nieugaszone Pragnienie w Dolinie Naweańskiej (85,47)
    5. HEIJIN - Erika, Mokradła Minho (43, 64)



    KLĄTWA - SKŁADNIKI LEKARSTWA
    (» zobacz opis zadania)

    1. Rtęć - Munthir Domokrążca w Dzielnicy portowej Karthalu (17,16)
    2. Siarka - Torstein w Runach i Rytach w Morskiej Przystani (29,16)
    3. Elfi Muchomor - Gaj Halloth (52,46)
    4. Wdowie Jagody - Cienista Knieja (89,25)
    5. Serce Kryształowego Pająka - Kryształowy Pająk w Zaginionym Mieście na poziomie 3 (19,14)



    KSIĄŻKI

    AGYN
    1. Pieśni Morskie i Portowe - Sorpigal (16,6)
    2. Dzieje Karthalu - Sorpigal (21,27)
    3. Skarby Shantiri - Kuźnia Żywiołów poziom 1 (19,10)
    4. Odległy Dom - Las Yon-Chall na płn-zach od Morskiej Przystani (81,94)
    5. Ósme Miasto - Karthal, Dwór Falagara poziom 1 (12,9)
    6. Manifest Ligi Karthalskiej - Karthal, Dzielnica Portowa (2,21)
    7. O Smoku Karthalskim: Popularna Ludowa Opowieść - Przeklęte Ruiny poziom 2 (0,14)
    8. Krwawe Dzieje Piratów - Niebezpieczna Jaskinia na wsch od Grani (24,47)
    9. Niesieni Falą - Grań (3,1)
    10. Badacz Tytanów - Wrak Słonecznej Łani na płd od Grani (40,10)

    ASHAN
    1. Bestiariusz Ashanu - Zatoka Tirya na zach od Sorpigalu (125,31)
    2. O Michale i Jego Mężnych Czynach - Zatoka Tirya na zach od Sorpigalu (115,32)
    3. Wojna Gorzkich Popiołów - Zamek Portmeyron poziom 2 (15,14)
    4. O Domach Magii - Zamek Portmeyron poziom 3 (0,5)
    5. Mity Stworzenia - Kuźnia Żywiołów poziom 3 (0,7)
    6. O naturze Świta Duchów - Karthal, Dwór Falagara poziom 2 (2,11)
    7. Stworzenie Orków - Sowia Grota, Dżungla Wyslyn (21,55)
    8. Więzy Klanowe - Wybrzeże Menthil koło Świątyni Ylatha (20,60)
    9. Lament Malassy - Łańcuch Vantyr na wsch od Grobowca 1000 Strachów (138,102)
    10. Dynastie Światła - Strażnica w Karthalu poziom 2 (5,10)

    INNE KSIĘGI
    1. Kodeks Poszukiwaczy - drużyna rozpoczyna z nim grę
    2. Pieśń Ziemi - Morska Przystań (3,17)
    3. Z Dzienników Montbarda - Zaginione Miasto poziom 2 (20,10)
    4. Wycieczka po Wolnych Miastach - Karthal, Slumsy (14,11)
    5. Historia Hammerfall - Rozbity Wrak na płd od Sorpigalu (139,21)
    6. Zdradziecka królowa Tuidhana - Niebezpieczna Jaskinia na zach od Morskiej Przystani (79,79)
    7. Wśród Orków z Wysp Pao - Niebezpieczna Jaskinia na płd-wsch od Grani (47,29)
    8. Księga o Zaraniu - Zaginione Miasto poziom 3 (5,13)
    9. Uwagi o Astronomii - Wieża Enigmy poziom 3 (6,6)
    10. Ostatnia Przygoda Dunstana - Grobowiec Tysiąca Strachów poziom 4 (18,5)
    © 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt