Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Relikwie

Nazwa
Właściwości
Lokacja
Święte Sandały

Poziom 1: 5 Pancerz
Poziom 2: +3 Pancerz, +14 Unik
Poziom 3: +4 Pancerz, +18 Unik, +8 Magia
Poziom 4: +5 Pancerz, +22 Unik, +10 Magia, 100% Ochrony przed magicznym Osłabieniem
Tajemna Krypta
Popielne Ziemie (126,64)
pochodnie
Nagolenniki Tytanów

Poziom 1: 5 Pancerz
Poziom 2:
Poziom 3: +18 Pancerz, +8 Moc
Poziom 4: +22 Pancerz, +10 Moc, +100% Odporność na Paraliż
Tajemna Krypta
Dolina Naveańska (53,53)
teleporty
Tarcza Białego WilkaTarcza
Wymagania: Tarcza - Ekspert


Poziom 1: 14 Pancerz
Poziom 2: 14 Pancerz, +15 do Pancerza
Poziom 3: 16 Pancerz, +18 Pancerz, Udany Blok daje 6% szans na Ogłuszenie
Poziom 4: 18 Pancerz, +22 Pancerz, Udany Blok daje 7% szans na Ogłuszenie, +1 Blokowanie
Nagroda za zadanie kartograficzne lorda Kilburna (60,66)
Pocałunek DemonaKusza
Wymagania: Kusza - Ekspert


Poziom 1: 30-38 Obrażenia, 60% krytyczne
Poziom 2: 34-42 Obrażenia, 60% krytyczne, +11 Obrażeń (Magia Światła)
Poziom 3: 40-48 Obrażenia, 60% Krytyczne, +17 Obrażenia (Magia Światła), +18Atak dystansowy
Poziom 4: 42-52 Obrażenia, 60% Krytyczne, +24 Obrażenia (Magia Światła), +22 Atak dystansowy, 7% Agonia
Niebezpieczna Jaskinia
Popielne Ziemie (142,53)
Smok Cienia
Wola i DeterminacjaRękawice

Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: 3 Pancerz, +14 Unik
Poziom 3: 4 Pancerz, +18 Unik, +100 Odporności przed Uśpieniem
Poziom 4: 5 Pancerz, +22 Unik, +100 Odporności przed Uśpieniem, 24 Obrażeń od Magii Pierwotnej
Tajemnicza Krypta
Cienista Knieja (93,42)
płyty naciskowe
Kostur LiryKostur
Wymagania: Wzmacniacz Magii Ekspert


Poziom 1: 25-27 Obrażenia, 17% Krytyczne obrażenia od Magii
Poziom 2: 29-31 Obrażenia, 20% Krytyczne obrażenia od Magii, +4 Wzmacniacz Magii
Poziom 3: 32-34 Obrażenia, 26% Krytyczne obrażenia od Magii, +5 Wzmacniacz Magii, 6% Uśpienie
Poziom 4: 37-39 Obrażenia, 30% Krytyczne obrażenia od Magii, +6 Wzmacniacz Magii, 7% Uśpienie, +1 Blok wręcz
Wieża Enigmy Poziom 3, szkatułka (4,13)
Maska Przodka

Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: 3 Pancerz, +4 Wytrzymałość
Poziom 3: 4 Pancerz, +5 Wytrzymałość, +8 Witalność
Poziom 4: 5 Pancerz, +6 Wytrzymałość,+10 Witalność, 24 Obrażeń od Ognia dla atakującego przeciwnika
Tajemna Krypta
Spustoszone Ziemie (47,29)
płyty naciskowe - pułapki
Zabójca MagówWymagania: Walka Łukiem Ekspert

Poziom 1: 27-45 Obrażeń, 40% Krytycznych Obrażeń
Poziom 2: 33-51 Obrażeń, 40% Krytycznych Obrażeń, +10 Obrażenia Krytyczne
Poziom 3: 37-55 Obrażeń, 40% Krytycznych Obrażeń, +12 Obrażenia Krytyczne, 6% na Przypływ Magii
Poziom 4: 40-58 Obrażeń, 40% Krytycznych Obrażeń, +14 Obrażenia Krytyczne, 7% na Przypływ Magii, Zamienia 10% Obrażeń na Manę
Niebezpieczna Jaskinia
Spustoszone Ziemie (24,47)
Tuco
Rękawice Czarnego Kła

Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: 3 Pancerz, +14 Atak wręcz
Poziom 3: 4 Pancerz, 14 Atak wręcz, +6 Percepcja
Poziom 4: 5 Pancerz, 14 Atak wręcz, +6 Percepcja, 5% Zatrucie
Karthal, Slumsy, Kryjówka Czarnego Kła (3,23)
Kurtka PrzemytnikaOdzienie

Poziom 1: 7 Pancerz
Poziom 2: 8 Pancerz, +4 Walka Dwoma Broniami
Poziom 3: 9 Pancerz, +5 Walka Dwoma Broniami, +6 Unik
Poziom 4: 10 Pancerz, +6 Walka Dwoma Broniami, +6 Unik, +22 Unik
Rozbity Statek
Gęstwina Dubry (98,7)
RocklinMaczuga
Wymagania: Maczuga - Ekspert


Poziom 1: 24-28 Obrażenia, 20% Krytyczne obrażenia
Poziom 2: 26-30 Obrażenia, 20% Krytyczne obrażenia, +6 Witalność
Poziom 3: 29-33 Obrażenia, 20% Krytyczne obrażenia, +8 Witalność, +5 Maczuga
Poziom 4: 31-35 Obrażenia, 20% Krytyczne obrażenia, +10 Witalność, +6 Maczuga, Zapewnia dodatkowy cios przeciwko ostatniemu celowi ataku
Rozbity Statek
Zatoka Tirya (139,21)
IrnananTopór Oburęczny
Wymagania: Topór - Ekspert
Broń Dwuręczna - Nowicjusz


Poziom 1: 38-62 Obrażenia, 40% Krytyczne obrażenia
Poziom 2: 38-70 Obrażenia, 40% Krytyczne obrażenia, +4 Broń Dwuręczna
Poziom 3: 38-82 Obrażenia, 40% Krytyczne obrażenia, +17 Obrażenia Ziemia, +5 Broń Dwuręczna
Poziom 4: 39-89 Obrażenia, 40% Krytyczne, +24 Obrażenia Ziemia, + 6 Broń Dwuręczna, 7% Rozpylenie kwasu
Niebezpieczna Jaskinia
Las Yon-chall (79,79)
Martyaxwar
Tarcza SłońcaTarcza
Wymagania: Tarcza - Ekspert


Poziom 1: 8 Pancerz
Poziom 2: 9 Pancerz, +9 Odp Magia Ciemności
Poziom 3: 10 Pancerz, +12 Odp Magia Ciemności, +18 Unik
Poziom 4: 12 Pancerz, +16 Odp Magia Ciemności, +22 Unik, 100% Ochrony przed Klątwami
Rozbity Statek
Morze Irisus (100,92)
Gwiazdosrebrny MieczMiecz
Wymagania: Miecz - Ekspert


Poziom 1: 22-24 Obrażenia, 50% Krytyczne
Poziom 2: 24-26 Obrażenia, 50% Krytyczne, +5 Obrażeń Ogień, +5 Obrażeń Woda
Poziom 3: 27-29 Obrażenia, 50% Krytyczne, +7 Obrażeń Ogień, +7 Obrażeń Woda, +7 Obrażeń Ziemia, +7 Obrażeń Powietrze
Poziom 4: 29-33 Obrażenia, 50% Krytyczne, +9 Obrażeń Ogień, +9 Obrażeń Woda, +9 Obrażeń Ziemia, +9 Obrażeń Powietrze, +9 Obrażeń Światło, +9 Ciemność Powietrze
Nagroda za przyniesienie rudy gwiezdnego srebra dla kowala w Morskiej Przystani (3,11)
Kornet z Jadeitem
Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: 4 Pancerz, +4 Wiedza Tajemna
Poziom 3: 4 Pancerz, +5 Wiedza Tajemna, +8 Duch
Poziom 4: 5 Pancerz, +6 Wiedza Tajemna, +10 Duch, 24 Obrażeń Woda
Tajemnicza Krypta
Łańcuch Vantyr (141,78)
płyty naciskowe
San Tenga MugenMiecz dwuręczny
Wymagania: Miecz - Ekspert
Broń Dwuręczna - Nowicjusz


Poziom 1: 42-50 Obrażenia, 60% Krytyczne
Poziom 2: 46-54 Obrażenia, 60% Krytyczne, +11 Obrażeń Woda
Poziom 3: 52-60 Obrażenia, 60% Krytyczne, +17 Obrażeń Woda, 6% Uspokojenie
Poziom 4: 54-70 Obrażenia, 60% Krytyczne, +24 Obrażeń Woda, 7% Uspokojenie, +1 Blok w zwarciu
Nagroda za zwrócenie miecza Hamato w Latarni Morskiej (110,18)
Przebijacz SercWłócznia
Wymagania: Włócznia - Ekspert

Poziom 1: 34-58 Obrażenia, 70% Krytyczne
Poziom 2: 34-66 Obrażenia, 70% Krytyczne, +6 Percepcja
Poziom 3: 34-78 Obrażenia, 70% Krytyczne, +8 Percepcja, +5 Włócznia
Poziom 4: 37-87 Obrażenia, 70% Krytyczne, +10 Percepcja, +6 Włócznia, 7% na Krwawienie
Niebezpieczna Jaskinia
Wybrzeże Menthil (19,62)
Manco
Wampiryczny PancerzŚrednia Zbroja
Wymagania: Średnia Zbroja - ekspert

Poziom 1: 17 Pancerz, -30 Atak
Poziom 2: 19 Pancerz, -30 Atak, Zamienia 10% Obrażeń na Punkty zdrowia
Poziom 3: 20 Pancerz, -30 Atak, +12 Odp Magia Światła, Zamienia 12% Obrażeń na Punkty zdrowia
Poziom 4: 21 Pancerz, -30 Atak, +16 Odp Magia Światła, Zamienia 14% Obrażeń na Punkty zdrowia, 24 Obrażeń od Ciemności
Niebezpieczna Jaskinia
Dżungla Wyslin (13,70)
Sentenza
Jęzor Smoczego OgniaMiecz
Wymagania: Miecz - Ekspert

Poziom 1: 22-24 Obrażenia, 50% Krytyczne
Poziom 2: 24-26 Obrażenia, 50% Krytyczne, +11 Ogień
Poziom 3: 27-29 Obrażenia, 50% Krytyczne, +17 Ogień, +12 Odp Magia Ognia
Poziom 4: 29-33 Obrażenia, 50% Krytyczne, +24 Ogień, +16 Odp Magia Ognia, 19 Obrażeń od Ognia dla wszystkich wrogów
Nagroda za odnalezienie obelisków; Popielne Pustkowia koło kapliczki Elratha (129,53)
JanbiyahSztylet
Wymagania: Sztylet - Ekspert

Poziom 1: 7-16 Obrażenia, 70% Krytyczne
Poziom 2: 8-18 Obrażenia, 70% Krytyczne, +11 Obrażenia Ogień
Poziom 3: 10-19 Obrażenia, 70% Krytyczne, +17 Obrażenia Ogień, +8 Duch
Poziom 4: 12-22 Obrażenia, 70% Krytyczne, +24 Ogień, +10 Duch, +50 Mana
Nagroda za wpisanie 50 potworów do Bestiariusza Jassada; Sorpigal, Strażnica Goblinów (16,14)
Pancerz Legendarnego
BohateraCiężka Zbroja
Wymagania: Ciężki Pancerz - Ekspert

Poziom 1: Pancerz 22, - 60 Atak
Poziom 2: Pancerz 24, - 60 Atak, +6 Przeznaczenie
Poziom 3: 27 Pancerz, -60 Atak, +8 Przeznaczenie +18 Pancerz
Poziom 4: 29 Pancerz, -60 Atak, +10 Przeznaczenie +22 Pancerz, +6 Ciężka Zbroja
Nagroda za odwiedzenie 7 kapliczek Smoczych Bóstw; Kapliczka Ashy na wsch od Kuźni Żywiołów (68,48)
EwangelistaTopór
Wymagania: Topór - Ekspert

Poziom 1: 20-30 Obrażeń, 30% Krytyczne
Poziom 2: 20-34 Obrażeń, 30% Krytyczne, +11 Obrażeń Światło
Poziom 3: 22-38 Obrażeń, 30% Krytyczne, +17 Obrażeń Światło, +12 Odp Ciemność
Poziom 4: 24-40 Obrażeń, 30% Krytyczne, +24 Obrażeń Światło, +16 Odp Ciemność, 19 Obrażeń Światło dla wszystkich wrogów
Grobowiec Tysiąca Strachów poziom 4 (18,7)
VayalethMaczuga dwuręczna
Wymagania: Maczuga - Ekspert
Broń dwuręczna - Nowicjusz

Poziom 1: 50-54 Obrażenia, 30% Krytyczne
Poziom 2: 52-60 Obrażenia, 30% Krytyczne, 10 Obrażenia Krytyczne
Poziom 3: 58-66 Obrażenia, 30% Krytyczne, +12 Obrażenia Krytyczne, +4% Trafienie Krytyczne
Poziom 4: 60-72 Obrażenia, 30% Krytyczne, +14 Obrażenia Krytyczne, +5% Trafienie Krytyczne, 7% Rozdarcie Pancerza
Strażnica w Karthalu poziom 1 (1,4)
Słoneczny KrzyżRóżdżka
Wymagania: Wzmacniacz Magii Ekspert
Poziom 1: 12-14 Obrażenia, 9% Krytyczne obrażenia od Magii
Poziom 2: 14-16 Obrażenia, 10% Krytyczne obrażenia od Magii, +8 Magia
Poziom 3: 16-17 Obrażenia, 13% Krytyczne obrażenia od Magii, +10 Magia, +6 Mistycyzm
Poziom 4: 18-20 Obrażenia, 15% Krytyczne obrażenia od Magii, +5 Magia, +3 Mistycyzm, 9 Obrażeń Światło
Nagroda za przyniesienie 9 zakazanych ksiąg dla Umberto; Morska Przystań, Świątynia Elratha (17,20)
Naszyjnik Kochanków
Poziom 1: Brak
Poziom 2: +6 Przeznaczenie
Poziom 3: +8 Odp na wszystkie magie, +8 Przeznaczenie
Poziom 4: +10 Odp na wszystkie magie, +10 Przeznaczenie, 19 Obrażeń
Nagroda za wykonanie misji "Klątwa Volos" w Fortecy Wron na płd-wsch od Grani (37,34)
Kostur GromuKostur
Wymagania: Wzmacniacz Magii - Ekspert

Poziom 1: 21-23 Obrażenia, 15% krytyczne od Magii
Poziom 2: 25-27 Obrażenia, 17% krytyczne od Magii, +9 Obrażeń Powietrze
Poziom 3: 29-31 Obrażenia, 20% krytyczne od Magii, +14 Obrażeń Powietrze, +4 Magia Powietrza
Poziom 4: 32-34 Obrażenia, 26% krytyczne od Magii, +20 Obrażeń Powietrze, +5 Magia Powietrza, 17 Obrażeń Powietrze dla wszystkich wrogów
Zakup w usłudze Uplay za 30 punktów
SiekaczTopór Oburęczny
Wymagania: Topór - Ekspert
Broń Dwuręczna - Nowicjusz


Poziom 1: 36-56 Obrażenia, 40% Krytyczne
Poziom 2: 38-62 Obrażenia, 40% Krytyczne, +5 Moc
Poziom 3: 38-70 Obrażenia, 40% Krytyczne, +7 Moc, +4 Topór
Poziom 4: 38-82 Obrażenia, 40% Krytyczne, +9 Moc, +5 Topór, 6% na Krwawienie
Zakup w usłudze Uplay za 30 punktów
NiezniszczalnyŚrednia Zbroja
Wymagania: Średnia Zbroja - Ekspert


Poziom 1: 15 Pancerz, -30 Atak
Poziom 2: 17 Pancerz, -30 Atak, +3 Średnia Zbroja
Poziom 3: 19 Pancerz, -30 Atak, +4 Średnia Zbroja, +4 Wytrzymałość
Poziom 4: 20 Pancerz, -30 Atak, +5 Średnia Zbroja, +5 Wytrzymałość, +20 Pancerz
Zakup w usłudze Uplay za 30 punktów
Hełm Craga Hacka

Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: +5% na Prowokację
Poziom 3: 4 Pancerz, 6% na Prowokację, +16 Atak wręcz
Poziom 4: 5 Pancerz, 6% na Prowokację, +20 Atak wręcz, +100% Ochrona przed Ogłuszeniem
Zakup w usłudze Uplay za 30 punktów
Hełm Thunderblade'a

Poziom 1: 3 Pancerz
Poziom 2: 3 Pancerz, +8 Odp Powietrze
Poziom 3: 4 Pancerz, +10 Odp Powietrze, 100% ochrony przed Zauroczeniem
Poziom 4: 5 Pancerz, +14 Odp Powietrze, 100% ochrony przed Zauroczeniem, 20 Obrażeń od Powietrza
Aktywowany kodem promocyjnym
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic X: Legacy". Redakcja, kontakt